Olin tänään aamusta asemalla, lähdin bussilla siinä ennen kahdeksaa ja istuskelin asemalla, missä oli melko hiljaista.Pakkasta pihalla 25-30 astetta. No, pian siinä rupesi tapahtumaan, ensin ratapihalle saapui Vet 11375:nä Dv12 2723 ja se kytkettiin heti H 444 runkoon, jonka kanssa se sitten pian lähtikin kohti Seinäjokea.
Sitten kului hetki, kunnes saapui Dv12 2563 hakemaan vaunuja Vaskiluodosta T 3299:nä.
Pian sitten saapuikin Sr1 3093-vetoisena H 441.
Kun H441:n runko oli saatu peräytettyä lepäämään, rupesikin Konepajankadun tasoristeys hälyttämään. Dv12 2563 palaili Vaskiluodosta 8 vaunun kera ja pysähtyi aseman eteen, ja jatkoi matkaa muutaman minuutin kuluttua.
11.40 saapuikin sitten H 443. Tässä olikin sitten tämän päivän bongaukset.
I went to railwaystation early, already 8.00. There wasn't people, but cafe was open. It was very cold, 25-30 degrees. First came light-running locomotive Dv12(Diesel locomotive) 2723, what will be the locomotive of H(regional train) 444. It started on time.
Then I waited 30 minutes, and Dv12 2563 came and go to Vaasa's harbour(to Vaskiluoto) to get some wagons.
And when the locomotive went to Vaskiluoto, about an hour after that came H 441 with Sr1(electric locomotive) 3093.
After that H441 body get to railway yard, Konepajankatu's level crossing started to alarm, and soon came Dv12 2563 with 8 tree wagons. Here was all of today.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti